Veel gestelde vragen

  • Home
  • Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Ondanks dat wij er alles aan doen om u zo uitgebreid mogelijk te informeren over onze diensten kan het altijd voorkomen dat wij bepaalde informatie missen. Hieronder vindt u de veel voorkomende vragen. Mocht u er nog steeds niet uitkomen neem dan graag contact met ons op!

Is er een aanbetaling nodig om de datum te reserveren?

Dit is afhankelijk van uw gelegenheid. Het kan zijn dat er een aanbetaling van 30% word gevraagd.

Mijn gelegenheid duurt maar 2 uur. Is er een minimum tijdsduur?

Wij persoonlijk vinden 2 uur vrij kort voor een Photobooth. Wij hebben daarom alleen maar prijzen vanaf 3 uur. Onze prijzen zijn onder marktconform dus bekijkt u het positief: 3 uur de Photobooth huren waar ik normaal evenveel kwijt was aan 2 uur.

Wat voor oppervlakte neemt de Photobuddy in beslag?

Onze Photobooth is mooi compact opgesteld. Om toch een mooi eindresultaat te creëren hebben wij ongeveer een oppervlakte nodig van 3x3m

Hoe heb ik vooraf contact met jullie?

Wij houden van persoonlijk contact. Dit kan bij ons telefonisch, per e-mail of uiteraard via een persoonlijk gesprek.

Hoe zit het met de Props? Zijn deze ook inclusief?

Wij beschikken over professionele props die net dat extra’s geven aan de uitstraling. Denk hierbij aan:

  • Polymeer snorren & brillen
  • Hoedjes
  • Opblaasinstrumenten
  • Overige
Ik heb interesse voor meerdere dagen. Welke prijs moet ik hanteren?

Wij maken graag een offerte voor u waarbij we uiteraard gebruikmaken van staffelkorting.